KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA

KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA

Haluaisin osallistua, mutta en ole vielä varma, sopiiko ajankohta minulle. Mitä minun kannattaisi tehdä?

Jos matkalla on tilaa, voit miettiä asiaa varausmaksun viimeiseen maksupäivään asti. Varausmaksua et saa takaisin, jos omista syistäsi peruutat matkan. Ensimmäiset osamaksut maksetaan noin puoli vuotta ennen matkaa, koska moniin majapaikkoihin pitää tehdä varaukset hyvissä ajoin. Jos tulet siihen tulokseen, että et voi osallistua, voit ehdottaa uuden matkan ajankohtaa.

Mitä tapahtuu, jos joudun perumaan osallistumiseni?

Tab noudattaa matkapakettilakia ja omia räätälöityjä matkoja koskevia erityisehtojaan. Näet Tabin erityisehdot täältä.

Miksi lennot eivät sisälly matkan hintaan?

Monelle lähtijälle on edullista saada varata omat lentonsa omien mieltymystensä ja kanta-asiakkuuksiensa mukaan. Varaan mielelläni lennot lähtijöiden puolesta, jos he niin haluat. Tabi-matkalaisilta, jotka ovat maksaneet varausmaksunsa, en veloita toimituskuluja lentolipusta.

Entä jos haluan tehdä jotain, mikä ei kiinnosta muita samalle matkalle lähteviä?

Tätä varten matkalla on kaksi vapaapäivää, joiden ohjelman voit suunnitella vapaasti omien mieltymystesi mukaisesti. Avustan tässä mielelläni. Lisäksi on tietysti mahdollista poiketa jo sovitusta matkaohjelmasta, jos löytää jotain inspiroivaa matkan varrelta. Tällöin on kuitenkin itse huolehdittava kulkemisesta eikä väliin jäävistä matkakohteista makseta korvauksia.

Entä jos matkaa ei järjestetäkään?

Tabi-matka toteutuu, jos vähintään 8 hengen ryhmä saadaan kokoon. Jos Tabi joutuu peruuttamaan matkan osallistujien puutteen tai jonkin force majeure -syyn takia, kaikki siihen astiset maksut varausmaksua lukuun ottamatta palautetaan niille osallistujille, jotka eivät itse peruneet. Lisäksi jos asiakkaan pyynnöstä tehtyjen kolmansien osapuolten järjestämien lisäohjelmavarauksien peruuttaminen ei ole mahdollista, nämä maksut jäävät palautuslupauksen ulkopuolelle.

Lue lisää Tabi-matkojen erityisehdoista täältä.

Jätä kommentti