Maksu- ja toimitusehdot

Verkkokaupan yhteystiedot

Tabikauppa
Y-tunnus: 2875697-7
Sähköposti: [email protected]
Postiosoite: Sirkkalankatu 24 D 24, 20700 Turku
Puhelinnumero: 0503308327

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron kunkin tuotteen alv-kannan mukaisesti. Tabikauppa myy yksityishenkilöille Suomeen.

Asiakkaan yhteystiedot

Anna kassalla aina toimiva sähköpostisoite ja tekstiviestejä vastaanottava puhelinnumero. Otamme sinuun yhteyttä jos tarvitsemme lisätietoja tilaukseen liittyen. Tilauksella antamaasi sähköpostiosoitetta ei liitetä uutiskirjelistalle, ellet erikseen tilaa uutiskirjettämme.

Jos toimitus palautuu toimijalle noutamattomuuden tai kassalla annettujen virheellisten yhteystietojen vuoksi, veloitamme tilaajalta 15€. Tämä johtuu siitä, että joudumme maksamaan sekä lähettämisen että palauttamisen hinnan kuljetusyhtiölle ja lisäksi käsittelemään sekä lähettämisen että vastaanottamisen. Summa vähennetään asiakkaan maksamasta tilaushinnasta ennen rahojen palautusta.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Digitaalisia tuotteita (ladattavat/streamattavat tuotteet sekä sähköpostiin lähetettävät lahjakortit) ostettaessa tilaaja saa ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseensa tiedot ostamistaan tuotteista sekä ohjeet niiden käyttöön saamiseksi.

Tilauksen käsittelyaika

Tilauksesi käsitellään aina nopeimman mahdollisen aikataulun mukaan siinä järjestyksessä, kun tilaukset tulevat. Tarkista huolella kassalla antamasi yhteystiedot. Muutoin voimme joutua ottamaan sinuun yhteyttä selvittääksemme epäselvyydet. Tällöin käsittelyaika saattaa pidentyä.

Toimitus

Tilaajan vastuulla on antaa tilauksen yhteydessä tekstiviestejä vastaanottava puhelinnumero sekä toimiva (ja aktiivinen) sähköpostiosoite ja noutaa tuotteet saapumisilmoituksen jälkeen.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä toimijan kaupalle sähköpostitse (Kts. Verkkokaupan yhteystiedot tämän tiedonannon yläosasta) tai tämän yhteydenottolomakkeen kautta. Asiakkaan on palautus/vaihtotarpeen tullessa ilmi ilmoitettava asiasta 14 vuorokauden kuluessa. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Tilauksen peruutus- ja palautusoikeus

Kaikilla tilauksilla on 14 vrk peruutusoikeus, joka lasketaan tuotteiden vastaanottamisesta ja ongelmatilanteissa (hävinnyt tuote / väärin toimitettu tuote) siitä hetkestä, kun asiakas on saanut tietää ongelmasta. Palautus alkaa aina tämän palautuslomakkeen kautta. Tuote on lähetettävä takaisin 14 vrk sisällä peruuttamisilmoituksen jättämisestä avaamattomana ja käyttämättömänä alkuperäisessä pakkauksessa. Hygieniatuotteilla, kuten kasvomaskeilla, ei ole palautusoikeutta.

Vintage-esineiden kaupan erityisehtoja

Kaupassa myydään myös tuotteita, joilla on historia. Tämän vuoksi tuotekuvaukset on syytä lukea erityisen huolellisesti. Tuotteen palauttamisen yhteydessä on tärkeää huomioida nämä seikat. Tuotteita ei voi palauttaa tuotekuvauksessa mainittujen epätäydellisyyksien tai muiden huomionarvoisien seikkojen vuoksi. Tuotteilla on kuntoluokat ja kunkin vintage-esineen kuntoluokka on mainittu tuotekuvauksen yhteydessä.

Tabin käyttämät kuntoluokat:

  1. Täysin virheetön käytetty tai käyttämättömältä vaikuttava vintage-tuote
  2. Pieniä virheitä, joiden löytäminen vaatii tarkkaa tutkimista, mutta jotka eivät näy tuotetta käytettäessä, esimerkiksi tahra vuorikankaassa tai läpimitaltaan korkeintaan 2 mm reikä tai vastaavasti hento naarmu lasitteessa.
  3. Hyväkuntoinen tuote, jossa on pieniä tahroja, kolhuja tai ratkeamia tai muita pikkuvikoja
  4. Tuote, joka on parhaimmillaan puhdistamisen ja/tai korjaamisen jälkeen
  5. Tuote, joka vaatii paljon rakkautta ja ehkä tuunaamista

HUOM!

Tilauksen peruuttamisesta on ilmoitettava ennen kuin tekee palautuksen! Palautuksen voi aloittaa tämä palautuslomakeen kautta. Kun vastaamme sinulle palautuspyyntöösi ja palautus on aiheellinen, voit toimia alla olevien ohjeiden mukaan palauttaaksesi tuotteet.

  • Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja avaamattomia.
  • Lähetä palautus tämän tiedonannon alussa löytyvään osoitteeseen.
  • Asiakas vastaa palautuksen aiheuttamista kustannuksista.
  • Palautuksen saavuttua, ja tuotteen ollessa avaamaton ja käyttämätön, Tabikauppa palauttaa tilauksesta maksetun hinnan.
  • Jos palautetaan vain osa tuotteista, niin maksamme takaisin vain kyseisten tuotteiden ostohinnan.
  • Emme maksa edullisimman vaihtoehdon ja mahdollisesti valitun kalliimman postitustavan välistä erotusta (esimerkiksi pikakirje tai paketti).
  • Maksu palautetaan vain alkuperäiseen tilaukseen käytetyllä maksutavalla (esimerkiksi luottokortti tai verkkopankkiosto) sen jälkeen, kun tuotteet ovat saapuneet toimijalle ja ne ovat käyttämättömät ja avaamattomat.
  • Mikäli tuote tai tuotteet ovat käytettyjä ja/tai avattuja, kauppahintaa ei palauteta – vaikka asiakas lähettäisikin tuotteet takaisin.
  • Tabikauppa ei vastaa asiakkaan tekemien palautuslähetysten tai muusta syystä asiakkaiden meille palauttamien (mukaanlukien paketin noutamatta jättäminen) lähetysten takaisinlähettämisestä asiakkaalle.

Palautuksesta ja noutamattomasta lähetyksestä aiheutuvat kustannukset

Asiakas vastaa palautuksen aiheuttamista kustannuksista. Neuvomme pyydettäessä palautukseen liittyvissä asioissa ja etsimme yhdessä asiakkaan kanssa parhaan (ja edullisimman) toimintatavan palautukselle. Ota meihin aina yhteyttä tällä palautuslomakkeella ennen tuotteen palauttamista.

Jos tilausta ei ole peruttu ja pakettia ei noudeta noutopisteestä ja se palautuu noutamatta jättämisen vuoksi takaisin, veloitamme tilaajalta 15€. Tämä johtuu siitä, että joudumme maksamaan sekä lähettämisen että palauttamisen hinnan kuljetusyhtiölle ja lisäksi käsittelemään sekä lähettämisen että vastaanottamisen. Summa vähennetään asiakkaan maksamasta tilaushinnasta ennen rahojen palautusta. 

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruuttaminen.

Mikäli kyseessä on väärin toimitettu tai ennen vastaanottoa vahingoittunut tuote, vastaa toimija palautuskustannuksista. Palautus on tällöin tehtävä mahdollisimman edullisella toimituskeinolla. Kun tuote on palautunut, se tarkastetaan. Vian ilmetessä palautetaan asiakkaalle koko alkuperäinen kauppasumma. Mikäli vikaa ei ole, Tabikauppa ei palauta kauppasummaa. Asiakas vastaa sekä palauttamisen että mahdollisen takaisinlähetyksen kustannuksista.

Maksaminen

Maksu tapahtuu turvallisessa ja suojatussa yhteydessä maksunvälittäjän sivulla. Toimijan kaupan palvelimella ei käsitellä maksuja. Tabikauppa ei koskaan pyydä pankkitunnuksia tai salasanoja sähköpostitse tai puhelimessa.

Maksutavat:

PayPal

PayPalin avulla yksityishenkilöt ja yritykset voivat lähettää ja vastaanottaa sähköistä rahaa verkossa. Asiakas voi käyttää PayPalia yksittäisen maksun eli kertamaksun tekemiseen.

Lisätiedot PayPalin maksu- ja palvelutiedoista: https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/ua/servicedescription-full

Paytrail

Paytrail-maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Riidanratkaisu myyjän ja ostajan välillä

Reklamaatiotilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostilla tämän tiedonannon yläosassa olevaan sähköpostiosoitteeseen tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tabikauppa toivottaa asiakkaat tervetulleeksi.